Att resa sig!

Att resa sig upp efter ett ordentligt magplask kan göra ont i veckor! Tankar som ständigt kommer och går men man kämpar och tar sig upp. Jag vet att jag kan fixa det! Jag vet att jag kommer att falla men jag måste också se genom fingrarna för att inte låta mig ledas bort från ljuset! Jag vill nå ljuset och leva i det som om det vore det enda rätta. Att ständigt se mörker omkring sig är inte något positivt utan det tär på en utan som jag sagt innan ta en dag i taget för att sakta närma sig det mål man har. Det finns dagar då jag varken vet ut eller in men jag måste klara av dem också! Jag vet att jag kan fixa detta! Jag vet att mitt liv kan få en vändning och att det kan bli bra. Allt det trots att jag är ganska fyrkantig i mitt sätt att tänka. Snart så ska jag börja föreläsa igen och detta ser jag fram emot. Ett steg till att få mitt liv rätt. Att få dela med sig av mina erfarenheter och visa att jag kan också något. Jag vet att många skulle må bättre av att lyssna på mig och att de kan få andra infallsvinklar till ett nytt sätt att tänka! Jag vet att jag kan göra skillnad! Och det ska jag! Må livet ge dig nya möjligheter!! Kram Angelica



Kommentarer
caroline

självklart kan livet vända, och de kommer de göra.

vi alla har toppar och dalar,

du måste bara lära dig hantera dina.... träna träna... vi alla faller, men inte alltid lika djupt.

Mina dalar är inte lika hemska längre om jag tänker logiskt, när jag väl är i de så självklart mår jag kasst...

saknar dig fina vän..

2012-04-05 @ 19:42:27
URL: http://carolineshemligatankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0