Jobbigt men jag fixar det!

Ligger nu hemma i sängen och grubblar som vanligt! Alla dessa tankar som ständigt maler! Undrar när de kan börja bli normala igen. Vill så gärna göra så mycket mera men har inte den orken. Alla år på Psyk har gjort att man verkligen är seg i allt man ska göra. Men jag hoppas på att det snart ska ändra sig. Att tänka kan ju vara bra men när det bara blir en massa tjafs i huvudet så vill jag helst lägga ner men det är inte så himla lätt. Alla dessa demoner som finns och som inte vill försvinna. Men jag biter ihop som vanligt och det lär jag väl få göra ett bra tag till kan jag tänka mig. Nu ska jag snart sova men först ska jag läsa lite! Kram och god natt på er;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0