Med mera

I kväll har fina Weronicaa varit här! Härligt att ha vänner! Satt och snackade och lyssnade på musik, en lugn kväll med andra ord! I torsdags så fick jag prova en medicin för att dämpa de demoner jag har, en medicin som jag hade för många år sedan och den har verkligen hjälpt! Denna medicin ville jag ha insatt för ett bra tag sen men det ville inte läkarna men nu lyssnade dom på mig och gav mig den på prov. Lyckat känner jag nu så på tisdag på mötet kommer jag säga till läkaren att jag vill ha den stående. Det är ju bra att ha en medicin som hjälper och då tycker jag att jag kan ha den hela tiden! Då kanske jag slipper bakslag och sådant i den mån det går! Bakslag kan man ju alltid få men man kan ju försöka minimera dem så gott det går! Annars så har dagen mest inneburit hemma häng! Städat och pysslat lite i lägenheten. Helgerna är ganska så tråkiga i mitt tycke, händer inte så mycket och man går som i dvala. Visst det kan vara skönt det med men jag gillar de vanliga rutinerna eftersom jag är så fyrkantig! Allt ska vara som det brukar! Nu ska jag lägga mig med en bok och hoppas att sömnen snart kommer vilket jag tror den gör då jag är som en zombie! Kram och god natt



Kommentarer
Weronicaa Hanhineva

Tack för en mysig kväll tillsammans Angelica.

2012-04-21 @ 22:22:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0