Varför

Varför är det så att det ska vara så svårt för psykiatrin att hjälpa? Fick nästan lägga mig på knä för att få någon hjälp! Alla hänvisar mig vidare och säger att det är den andre som har ansvaret och själv sitter man i mitten och försöker förklara för vad det är som gäller! Jag har väntat sen i februari på att få en tid hos en terapeut och ännu inte fått någon tid men en terapeut har jag blivit tilldelad men väntar bara på att de ska meddela vilken dag jag ska dit! Allting ska tydligen vara så invecklat i vården! Men visst jag fick till sist hjälp! Men jag kan bli så himla frustrerad på att det ska vara så svårt trots att de vill hjälpa! Men men imorgon kommer mor min och vi ska ha lite mys och trevligt! Alltid kul att träffa mamma och vi har roligt ihop! Nu ska jag sova trots att klockan inte är så mycket men min axel värker så jag får sova bort det! Kram alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0