Förmodligen hem på perm

Sitter nu bara och väntar på att det ska bli måndag då jag får prata med läkaren om permis hem. Har verkligen skött mig i helgen och fixat mina ups and downs och som sagt klarat det med bravu. Så min planering ser ut som så att jag åker hem nu på perm stannar tills vi ska ha ett möte och åker in för detta för att sedan bli utskriven, det är min plan detta, hoppas också att läkaren tycker som jag. Jag vill börja om och fixa det denna gången, orkar inte med piva längre. Det verkar ju vara ganska trevligt på utsidan. Saknar ju alla där hemma och de på skutan såklart. Jag tror jag kommer fixa det denna gången nu, jag bara måste det. Jag vill få ett liv och inte hålla på att åka in och ut till piva hela tiden. Dagarna här är ju ganska sega och det händer inte så mycket. Bättre hemma helt enkelt. Nu är det snart dags för kaffe och sen går jag väl och lägger mig i sedvanlig ordning redan vid 20 bara för att dagarna inte ska vara så himla dryga. Ligga och läsa lite och lyssna på radion...håll nu tummarna för mig imorgon.. kram ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0