jaha

Såklart så var läkaren sjuk idag när beslutet skulle tas men förhoppningsvis så finns det en annan läkare som kan godkänna min permis hem. Personalen skulle snacka med henne. Jag hatar när det blir så här. Visst folk kan bli sjuka men attans att det skulle bli just idag. Jag som verkligen har kämpat hela helgen för detta. Blir bara så ledsen, men man kan ju hoppas på att det ska reda ut sig ändå. Läkaren kommer nu snart så förmodligen får jag beskedet ganska snart. Försöker fördriva tiden här inne med datorn så länge. Jag hade ju en plan liksom och jag vill så gärna att den ska kunna genomföras. Jag mådde så himla bra och jag vill fortsätta med det. Skutan vill att jag ska komma hem och de är förvarnade så det enda är liksom att en läkare ska godkänna det också. Jag är ganska nervös nu för att det inte ska gå igenom men man får hålla alla tummar som finns...hoppas hoppas kram ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0