Äntligen Ute

Nu så har jag varit hemma i några timmar. Ligger i sängen och njuter av friheten. Visserligen är det också lite skrämmande när man är van vid att vara inlagd. Hoppas nu verkligen att detta håller så jag slipper Piva framöver. Slapp ju också mitt lpt så det blev en dubbel glädje! Har idag också varit nere i bokhandeln och köpt mig ett block som ska användas till dagbok mellan mig och personalen. Blir så glad när jag går bland alla böcker, älskar ju att läsa! Annars så blir det väl en ganska lugn helg, mamma och Per kommer hit imorgon och hälsar på, får väl se till att ha städat innan de kommer. U jobbar hela helgen och det känns bra. Annars inte så mycket mer nu!! Simma lugnt;) Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0