I sin helhet

Just nu ligger jag i sängen och tar det lugnt, hostan har lagt sig lite och jag mår lite bättre. Varit inlagd några dagar på avd 29 i Karlskrona. Frivilligt dessutom och det var tur för igår fick jag nog och åkte hem. En ny avdelning som jag aldrig varit på innan blev för mycket för mig. Bättre att vara hemma även om allt inte är 100. Försökt att få tag i min läkare hon är tillbaka nu, så jag hoppas på att hon ringer mig för jag måste verkligen gå och prata med någon. En del grejer måste jag ta tag i så det blir något bättre och att jag ska klara av att vara hemma. Ingamaj tipsade om bildterapi det kanske hade varit något, få ur sig saker i bild. Vi får se vad de har att erbjuda.
Snart ska jag börja tvätta och kanske sätta på Fresh Prince och se några avsnitt av det!! Ha det well!! Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0