Va fan

Jag önskar så att jag mådde bra, att jag kunde ha haft kärleksbekymmer istället för dessa demoner! Nu är ibland dagarna en enda kamp! Ibland förlorar jag kontrollen helt dock är jag glad att jag nu inte tar till droger eller alkoholen som någon medicin! Går tyvärr inte på möten längre men jag har lite social fobi och lite svårt för det med mycket folk! Har blivit lite asocial på sista tiden! Hoppas det går över bara! Dessutom har jag åkt på en släng av hosta och slem i halsen men det blir så med mig när det är minusgrader ute! I helgen kanske jag ska ta mig till lite loppisar med Ingamaj och med trevligt sällskap blir det nog ganska kul!! Men imorgon hoppas jag på en sovmorgon för det lär jag behöva! Nu tänkte jag avsluta dagen med lite ljuv musik i öronen dock har jag inte bestämt mig för vad det blir, något ljuvligt iaf!! Kram alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0