Föreläsa?!?!!

Var iväg igår med C och vi stannade till nere på Torsö där vi snackade lite. Jag bestämde då att det vi ska fokusera på är att jag ska komma igång med att föreläsa igen! Då kommer alla frågor om för vilka? När? Om vad( jo det vet jag men mer specifikt)? Ja, var ska man börja? Ja det fick igång hjärnan iallafall så nu brinner det där uppe, den går på högvarv! Så ja äntligen något som jag vet jag kan och som jag är bra på! Har ju en hel del i bagaget och jag vill gärna dela med mig av den erfarenheten! Någon som kan tipsa om vart man kan föreläsa? Jag kommer inte att ta något i betalt utan jag gör det för att jag vill! Hade ju varit kul om man kunde bli efterfrågad någonstans! Kanske är det någon som går någon utbildning som vill att jag ska komma dit eller på någons jobb, jag är anpassningsbar! Hör av er till mig! [email protected] massor av kramar i det härliga vårvädret!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0