Helg igen

Ja då var det helg igen! Idag blir det nog att gå hem till min halvbror Dennis! Trevligt att få hitta på något kul! Väntar på att han ska ringa då han nu är på jobbet! Igår var jag på teater med Ingamaj, kul att få uppleva teater igen! Saknar tiden på C4 skolan! Det var en härlig tid i mitt liv, uppsättningar och en härligt massa kompisar. Idag känns allting så himla bra, ser fram emot dagen och vad den har att erbjuda! Längtar dock till sommaren och värmen! Jag lever verkligen på sommaren då jag njuter av solen och härliga sommarkvällar! Snart dags för kaffe och sen göra mig klar!! Kramar



Kommentarer
Anonym

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig och vore tacksam om du kunde skicka mig ett mail ([email protected]) så jag får din mailadress. Mvh Sara

2012-03-11 @ 10:37:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0