Nytt liv

Nytt liv önskas ibland då man tycker att det liv man lever idag inte är så givande! Men jag har mina ups and Downs men det går ändå! Pratade idag med min läkare och tydligen har de lagt ner det att jag ville ha en terapeut för de sa att jag hade varit på Piva och att jag på mötet sagt att jag ville till behandlingshem! Piva är inte aktuellt då jag är hemma och beh.hem är inte heller aktuellt då jag bor på skutan! Hyr fel hade inte mun läkare, det var själv hon som sa på mötet vi hade att jag skulle ha ett möte för att se vad som skulle vara bra för mig!! Ja jisses! Tur att jag inte lägger mig för något sådant men visst det gör mig arg!
Idag ska jag på kalas hos min halvbror! Mysigt och sen blir det väl att jag drar till honom i helgen me, vi får se helt enkelt! Nu ska jag som sagt var snart kila! Ha en nice dag alla



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0