Segt

Solen lyser utanför och våren är här! Gårdagen var kanske inte den bästa men jag fixade den. Tog mig en sovmorgon idag och känner mig ändå inte utvilad! Trött och vill inte göra nåt. Väntar på att viljan ska återkomma så jag kan få lite nya krafter igen. Men livet går upp och ner mer kan man inte begära. Imorgon ska jag ut med c och fotografera på lister och dessutom är det dags för sprutan igen. Jag märker av när den går mot sitt slut för då mår jag sämre, varför det är så vet jag inte men jag ska ta upp det med min läkare nästa gång jag träffar henne! Funderar ibland på att ta upp det där med att föreläsa igen! Frågan är bara vart man ska börja och för vilka man ska föreläsa?! Viljan finns där men sen kommer det andra När Var Hur?? Ja det är väl nåt jag får spinna vidare på! Nu ska jag snart kolla film, filmtokig som jag är! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0