Skriken

Vilken huvudvärk detta orsakar! Jag vet inte vad det är som skriker kanske är det bara tinitus vad vet jag!?!? Dagen den kom och den gick vidare.. Nu vill jag bara sova. Frågan är om jag kan? Jag vet vad jag vill men hoppas att jag slipper. Ingen vet mina innersta tankar och funderingar, jag vågar inte säga dem till någon! Jag är för rädd för det men visst jag mår bra bara lite fundersam över vissa saker. Önskar att jag bodde närmre mina vänner. Här i stan har jag knappt inga de flesta bor i Skåne, så det blir så sällan vi ses. Hoppas att jag får kontakt med the space snart så jag kan fara iväg, jag känner mig som en utomjording just nu! Ja just det! Nu ska jag dra något gammalt över mig för jag orkar inte lyssna mera!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0