Svänger ordentligt!

Jag är så himla trött på mitt mående! Det svänger alldeles för mycket! Ena stunden kan jag må bra för att i nästa må totalt kasst! Jag avskyr när det är så! Sen att jag har mitt självskadebeteende gör det inte bättre! Det är precis som ett tvång för mig, kan ibland inte få bort tankarna och när väl tanken har kommit så försvinner den inte förrens jag har gjort det! Jag vet att det är en lek med livet varje gång jag skadar mig men det skrämmer mig inte! Och det gör mig rädd, förr eller senare så kommer det att sluta illa och det vill jag inte men jag vet heller inte hur jag ska kunna sluta med det men jag kämpar på för att överleva! Om du som läser detta haft det likadant! Hur gjorde du för att fixa det? Jag behöver tips!! Men jag vet att jag kan fixa det men jag behöver verktyg som jag ännu inte har, jag hankar mig fram! Jag vill komma levande ur detta helvete! Tacksam över det jag har är jag men rädd för att mista det! Jag har inte många vänner här i stan så det finns liksom inte så många som jag umgås med. Men det får väl gå ändå! Längtar tills imorgon då jag ska hem till min halvbror på lite partaj och mys! Annars så nu så ska jag sova bort skiten och hoppas att jag slipper den imorgon!! Kram och god natt på er alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0