Förvaltningsrätten och en massa tankar

Har idag varit i förvaltningsrätten då läkarna tycker att mit lpt ska förlängas. Jag hatar detta för jag blir inte lyssnad på. Men idag hade jag skrivit ett brev som jag läste upp och advokaten ställde frågor och jag svara, så visst fick jag lite mera sagt idag än vad jag brukar. Men när läkare och sakkunnig talade så sjönk mitt humör ganska mycket. De talar om diagnoser och andra saker som jag inte riktigt begriper och istället sitter man bara där och tar in allmän info från de olika parter. Jag tror dock inte mitt lpt släpps men visst det kan ju bli ett mirkael kanske. Annars lever jag i min lilla bubbla och försöker hålla ihop mig så gott det går. Men visst mitt s-beteende är ju kanske inte så uppmuntrande.
Igår fick jag ett ryck att börja möblera om på mitt rum och det blev helt klart mycket bättre nu än vad det såg ut innan.
Ska snart gå ut på en promenix med en i personalen, hon är i mitt vårdlag och är verkligen helt toppen. Men tyvärr vet jag inte hur länge jag ska stanna här det får tiden utvisa...nu ska jag gå och slappa lite innan det är dags att ge sig ut...

kram på er alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0