Full rulle i skallen

Har nu fått tilbaka min energi som varit borta ett tag. Fick tummen ur och klarade av att sitta lite vid datorn. När man är inlåst går alla dagar samman och man vet varken ut eller in. Jag mår inget vidare och har fått ganska så många sprutor för att orka hålla mig uppe. Nu går hjärnan på högvarv och det tar också på krafterna. Imorgon ska jag till förvaltningsrätten och hoppas på att få komma hem men tusan det är nog bra drömmar för jag tror inte att de lyssnar på mig. Ja det har hänt en massa saker nu när jag varit här på piva som jag inte riktigt kan gå in på, lite för privat om man säger så. Men jag blev räddad men det var inte långt ifrån det. Och jag vet inte om jag ska vara glad för det eller om jag blir ledsen. Ja allt är dubbelt men jag kämpar var dag. Personalen här är jättebra och jag får verkligen stöd från dem. Nu ska jag snart sätta mig vid da tv lite innan jag sla gå och lägga mig..
Hoppas ni alla har det bra där ute tänker på er och saknar er..kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0