Igen och Igen

Aldrig ska detta helvete ta slut, jag orkar inte kämpa mig igenom alla dessa dagar. Mitt LPT är kvar, vågade knappt tänka på något annat för jag vet ju vad FR alltid säger och tror, de går på läkarna röster och inte mina...Så varför kämpa??? Min läkare önskade sig att jag fick flytta till en annan avdelning men vad jag vet så tar de inte emot mig på den avdelningen som ligger närmast hemmet...att jag inte får komma dit handlar om vad som hände 2009...visst det som hände var inte det bästa och det ledde till att jag hamnade i Växjö. Men jag anser mig har sonats för vad som hände men alla ser inte det på det viset.
Mitt s-beteende har eskalerat och jag kan inte sluta även om jag vill. Det är mina demoner som tar över hela mig, jag är aldrig ifred...får injektioner nästan dagligen och jag vet inte vad...allt händer och inget händer..det är liksom det dubbla hela tiden. Dagarna går sakta och jag orkar inte med det mera...stå ut..hatar det ordet
Hatar att ständigt kämpa
kram
Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0