Ny medicin

Idag är det tänkt att jag ska börja med en ny medicin och den första tiden kommer den in i mig likt ett dropp. Så jag kommer bli stucken ganska många gånger, frågan är ju då hur det ska gå till med tanke på att jag är ganska svårstucken. De får nog kalla på hjälp hos narkos eller nåt. Just nu fördriver jag tiden framför datan. Så här dags händer det inte så mycket, ronden pågår och jag har ingen aning om min doktor ska prata med mig idag, det får tiden utvisa. Hoppas också kanske att få gå ut en runda senare idag...vi fårr ela se...
ha de alla
kram


Kommentarer
Holmberg

Vad heter den medicinen? Läskigt att få psykmedicin i dropp =/

Men jag hoppas att den hjälper dig!

Kram <3

2012-05-28 @ 22:00:51
URL: http://morkradd.bloggsida.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0