så hispigt det kan bli

Ja då sitter man vid datorn igen och har inget för sig än att skriva ner lite skit. Just nu har jag energi så det räcker för lera hundra människor. Det går runt i hjärnan. Varför det är så kan ingen förstå då demonerna tar över. De äter upp mig inifrån som larver äter på min hjärna.bara. Jag undrar så vad som är fel på min hjärna det är liksom ingen som säger det till mig istället går min hjärna runt på högvarv. Jag hoppas det stoppas snart för så här orkar jag inte ha det. Många demoner runt omkring mig. Han heter Lasse för er som inte vet. De brukar fråga mig om jag känner igen honom men det gör jag inte men han har ändå varit med mig sedan många år tillbaka. Så på ett sätt känner jag igen honom. Går runt och bara vill sjunga det lindrar. Var är alla?? Jag bara undrar<??? Ja jisses nu skriver jag bara vad som händer i min hjärna...men skulle jag ha skrivit allt så hade det blivit en hel uppsats. jag kanske ska sluta nu annars vet jag inte vart detta bär hän...'
kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0