Oönskade tankar

Det är just det jag har. Oroande tankar som stör mig och många tänk om tankar. Jag är rädd för att falla tillbaka till självskadandet, ett beteende som jag vill lägga bakom mig. Läste i min journal från Piva för någon vecka sedan. Där stod det om bisarra självskador. Men vem har rätt att döma? Men nu vill jag ha mitt liv tillbaka igen! Jag vill leva ett liv!
Kram

I stort är mitt liv ganska så bra! Mina mediciner funkar hyfsat, min terapeut är awesome och jag gör framsteg i behandlingen. Men sen kommer det dagar då jag mår lite sämre, fast livet går ju upp och ner och det är ju vad man gör för val här i livet som spelar roll. En rolig sak som händer just nu är att jag har börjat dejta, och det känns bra. En trevlig kille, ett år äldre än mig och kommer från Kristianstad. Tänk att detta skulle hända mig, jag som trodde att jag skulle leva singelliv i alla mina dar.
Anki



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0