Vad är det som händer??

Jaha nu sitter man här igen i soffan och kan inte sova! Lasse och Alice är jobbiga och stökar för mig. Jag får ingen ro i kroppen och allt leder bara till kaos. Jag blir så rädd att allting ska spåra ur och bli en katastrof. Precis pratat me min terapeut i telefon om det som händer med mig just nu. Och när vi pratar så coachar hon mig i hur jag ska klara av denna krisen. Men jag vet ju att jag fixar det, har ju gjort det de senaste dagarna. Men det är svårt och jag får validera mig själv väldigt mycket. Har fått vb medicin som ska hjälpa mig men det dumma är att jag får myrkrypningar av den medicinen. Nej nu ska jag vara lite mindfull genom att göra lite på spelen jag laddat ner.



Kommentarer
Hanna

Liknande problem här oxå:(
Tänker på dig och ger dig några styrkekramar<3

2013-08-27 @ 08:31:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0