På rätt plats

Här ligger man i sin säng på sjukan och kan inte somna. Kan det vara en förväntan om morgondagen då jag hoppas på att bli utskriven. Denna gången så har det inte ens blivit en vecka av det men ändå så har det blivit som en eftertanke om hur mitt liv ska bli i framtiden. Jo först har jag ju Finjagården och behandlingen där. Har också fått veta att jag kan få det förlängt med mitt avtal där. Men sen har vi ju det som ska bearbetas. Mitt självskadebeteende, det har nått sin kulmen nu. Nu går det inte att hålla på som jag gjort innan. Det är liksom finito på den fronten och ni som känner mig vet ju vad jag brukar göra. Det går helt enkelt inte att operera mig längre. För mycket ärrvävnad på magen. Och de saker som finns där ja de finns där helt enkelt. Lite orolig är jag allt men de säger att det ska ordna sig. Men nu måste jag försöka sova och jag kan nästan lova att jag ska bli bättre på att skriva i bloggen. 
Kramen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0