Anti Piva!

Vill inte åka tillbaka till Piva om en vecka! Vill vara kvar på Finjagården from now on! Jag känner att jag backar så många steg när jag åker tillbaka dit. Visst det har varit en trygg plats för mig innan men nu står det för så mycket destruktivt att det bara är svart där. Får hoppas att utvärderingen sker denna vecka och att det blir positiva besked! Imorgon har jag session med L, ska gå vidare i orienteringsfasen så att vi senare ska kunna skriva kontrakt. Jag är nöjd med att ha L som terapeut visst det var bra med hon jag hade innan med men vi kom inte så långt för jag skadade mig hela tiden och våra sessioner var i största drag kedjeanalyser! Vi kom ingen vart! På onsdag ska jag utmana mig själv, åka buss in till stan och gå till frisören! Vem vet hur jag ser ut när jag går därifrån!? Nej nu ska jag sova för trött är en sak jag är... Kram och natti natti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0