Äntligen kväll

Oh härligt äntligen kväll! Äntligen kan jag börja koppla av och se fram emot att natten kan bli god. Jag har tur eftersom oftast så är natten något som jag kan längta efter, sömnen delar jag med glädje. Jag har alltid haft den som en sak som jag kan koppla av med. Så just nu är natten något jag längtar efter.
Ringde till villan innan och det var ingen speciell som jobbade. Får ringa dit imorgon på dagen istället då jobbar någon som jag har förtroende för och då kan jag lägga upp en struktur för hur jag ska klara av kvällen.

Annars så har det varit en tuff dag, mycket ångest och mycket självskadetankar, men som sagt var en tanke är bara en tanke och ingen handling! Men jag är stolt över mig själv som återigen klarat av ytterligare en dag på Piva!
Kram på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0