Fan osså!!

Det blir Piva för mig i nästa vecka, jag vill ju inte dit men jag måste. Fick reda på det idag på sessionen med L, tårarna kom ganska snabbt och det blev inte så mycket av det samtalet sen! Ska ha ny session på torsdag och kanske får jag ut mera av det då. Så nu ligger jag i min säng och gör revolt mot min struktur för dagen! Och det i sig ger mig skuldkänslor men jag tycker att de har resonerat fel i detta fallet, jag mår ju bara dåligt av att vara där borta! Och vad tusan ska man hitta på där på en akutavdelning???
Men det är väl bara till att bita i det sura äpplet som dom säger och göra det bästa av det, så mycket som det går.

Imorgon ska jag till frissan och göra mig fin!! Längtar!
Nej nu blir det lite musik för att lugna ner mig!!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0