Färdigheter och mindfulness!

Ja denna dagen har varit fylld med färdigheter och färdighetsträning, samt en session, allting har gått bra. Varje dag gör jag en struktur för hur dagen ska se ut, vad jag ska göra osv. Ibland kan det bli lite trots från min sida och då avviker jag lite men inte ofta! Det kan tyckas löjligt att skriva upp vissa saker men det fyller en funktion för mig. Under en period nu så har jag tränat på stå ut färdigheter och det är sådana man ska använda när man är hög i känslan och eliminera risker som kan få en till att ta till destruktiva handlingar, jag går oftast in i en svinkall dusch och det är inget roligt! När jag väl står där i duschen så kan man inte fokusera på det som är destruktivt utan det enda som finns i huvudet är det där kalla vattnet! Funkar för mig iaf! Men det som är bäst är att försöka ha saker att göra om dagarna, strukturera upp dagen som du vill ha det! Man vill ju göra allt man kan för att inte skada sig!!!

Kram
Anki



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0