Hålla ihop sig!

Ibland känns det som om man måste hålla ihop sig för att orka med vardagen! På ett bra sätt menar jag då. Med hjälp av struktur och med hjälp av personal men när jag tänker på framtiden och att jag kanske måste åka tillbaka till Piva så blir jag genast ledsen! Vill ju inte dit mera utan jag vill vara kvar på Finjagården. Det känns som om jag bygger upp en strategi när jag är på Finjagården för att klara av det och det är en strategi som fungerar. Men när jag sedan måste åka tillbaka till Piva så backar jag genast flera steg tillbaka och för mig så kommer så mycket tankar upp på Piva! Det är jobbiga tankar om hur jag på ett destruktivt sätt ska klara mig. På beh.hemmet så lever jag, jag är en helt annan person! Jag mår bra och har inga direkta destruktiva tankar. Här finns så mycket mer att göra att man inte har tid att skaffa sig onda och jobbiga tankar! Men visst än är inte beslutet tagit om jag ska åka tillbaka till Piva efter nästa vecka! Personalen skulle diskutera vilket som var det bästa för mig så det är bara att vänta på beskedet! Hoppas det blir något positivt!!
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0