Kanske ska skriva lite?!

Ja det kanske är dags att ta tag i detta med bloggande igen! Jag hade tänkt skriva lite om vad som händer i mitt liv just nu och vad som har hänt de senaste månaderna! I början av min tid på Finjagården så blev saker och ting inte som jag hade väntat mig, allt pga mina jäkla pissprov! De visade positivt på benzo och jag fick inte vara kvar då! Åkte härifrån och blev inlagd i Karlskrona på Piva! Under den första tiden här i finja så skadade jag mig ganska mycket och vi kom ingenstans i behandlingen. Det var turer in till Csk varje vecka och det gynnade inte mig! Sen efter julen så skulle jag åka in till Csk och det hela slutade med två bukoperationer och ett lpt på mig. Sen körde dom mig till Karlskrona igen och en inläggning där! Även där skadade jag mig och allt kändes som ett stormande hav. Därefter var det dags för ett möte på Finjagården tillsammans med min läkare och diverse andra personer. Jag hade förberett mig på vad jag skulle säga och jag hade blivit ganska så upprörd med tanke på det jag ville ta upp men när jag satt där så lade min terapeut upp en behandlingsplan för mig och jag köpte den rakt av! Jag trodde inte att de ville arbeta med mig längre och jag hade nästan gett upp hoppet om mig själv. Nu så var det dags för en förändring och jag ville detta till 100%. Nu skulle alla instanser samarbeta, och allting skulle bli bättre. Det var en behandlingsplan som jag kunde tänkas att följa! Jag skulle vara en vecka på finja och sen en vecka på Piva. Sen två veckor på finja och sen tillbaka till Piva! Nu är jag mitt i denna plan och åker snart tillbaka till Piva efter en vecka på Finjagården! Men det tar emot att åka dit nu! Jag vill så gärna vara kvar här! Men planen ska följas och det är bara att bita ihop! Dessutom har jag fått en ny terapeut och även det känns bra! Visserligen börjar jag om men det gör mig inget! Nu har jag varit skadefri i lite mer än tre veckor och det har gått bra! Jag kämpar och står i, följer min struktur och gör saker hela tiden! Det är dags för mig att följa vågorna och segla in i hamn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0