Möjligt!

Det var en tjej här på Finjagården som frågade mig om mina mediciner hjälper mig, "ja" svarade jag och nu en stund senare så tänkte jag till! Mina mediciner har tagit mig upp, iof med hjälp av min egen vilja men helt klart har jag nu efter många år rätt medicin. Helst av allt skulle jag inte vilja äta någon medicin alls men ibland så måste man få lite hjälp på traven. Jag kommer ihåg tiden på Psyk i Kristianstad där de övermedicinerade mig och jag var så dålig av all medicin att jag var en zombie. Kunde inte prata riktigt, sov dygnet runt, Parkinson symptom mm. Det var ett rent helvete som jag inte ens önskar någon av mina fiender!

Snart är det måndag och då ska jag åka till Piva i Karlskrona, en sak som jag inte vill men det är ett måste. Frågan är bara vad jag ska ägna min tid där borta till? Det finns liksom inte så mycket att göra! Jag får väl ta med mig en trave böcker så får jag väl läsa all dötid. Sen efter denna vecka på Piva och om det funkar så ska jag slippa att åka dit det har de praktiskt tagit lovat mig. Allting funkar på Finjagården nu och det ska det göra i fortsättningen också!

Nu är jag så himla trött att jag ska sova!!
Kram och god natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0