På Piva!

Så då har man kommit hit. Ville ju inte hit mera men nu så är man tvingad till att vara här. Iaf denna veckan sen så ska man slippa skiten är det sagt. Frågan är om jag ska tro på det eller inte, svårt att veta vilket. Så fort jag satte min fot här så blev det jobbigt, alla skadetankar kom fram och genast började jag leta saker som jag kunde göra mig illa på. Det är grymt jobbigt när det blir så, här har man varit på Finjagården och inte haft dom tankarna för att sedan komma hit och de kommer direkt. I kväll har jag verkligen fått träna på mina färdigheter, även om det fortfarande känns jobbigt så kommer jag nog fixa denna kvällen med! Visst kan det få vara jobbigt bara jag inte går från tanke till handling! Det gäller bara att stå ut i det svåra och fixa det. Har ju min struktur som jag ska följa och än så länge så funkar den. Har gjort mina hemuppgifter för dagen och skrivit veckokortet, reflektioner och Fht uppgiften! Nu hade jag tänkt mig ringa villan och berätta hur det går för mig! Så!!
Kram och natti
Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0