Piva en sista gång, hoppas jag?!!!?!!

Imorgon bär det av mot Karlskrona och Piva! Vill inte dit men jag måste, behandlingsplanen måste följas säger dom. Nu hoppas jag verkligen att det är sista gången jag är där, vill ju hellre vara på Finjagården då det funkat bättre än vad jag trodde från början. Jag har helt enkelt kommit in i det igen och håller på med dbt och ska snart hoppas jag börja med lite annat. Nu kan jag också säga att jag har varit skadefri i lite mer än sex veckor nu och jag är grymt stolt över mig själv. Trodde inte riktigt på mig själv men nu har jag funnit styrkan att jag vet att jag kan fixa detta! Nu börjar jag bli lite smått trött och tänkte ta min nattmedicin och sen gå och nana kudden!
Kram på er! Skriver jag inte nu på ett tag så vet ni att just då kanske jag inte kan skriva eftersom jag är på Piva!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0