9veckor

Onsdagar för mig är dagar med stort D! Jag håller mig skadefri! Jag kämpar med det fortfarande men det blir som en del utav mig. Lättare för varje vecka, man har liksom slutat att hela tiden tänka på det. Och det är väl så det ska vara. Att ju mera tiden går så fyller man dagarna med annat och håller sig sysselsatt med andra saker. Visst vissa dagar är det extra kämpigt men då följer man strukturen och använder färdigheterna som gör det lättare att ta sig igenom de svåra stunderna.
En annan sak också, jag har börjat kolla på lägenhet i Sölvesborg eftersom jag vill hemåt när jag är klar på Finjagården. När det börjar närma sig detta får jag väl ta och ringa runt till de olika hyresvärdarna. Men jag ser fram emot att ha en egen lägenhet och inte vara så beroende av andra människor.
Nu ska jag snart ner till aktiveringen för idag ska vi så de fröer vi köpte förra veckan.
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0