Besök idag också

Det blir besök idag också. Mor och Per kommer hit och kikar in på mitt rum. Sen kör vi en vända till Skånes motsvarighet till gekås, alltså förmedlingscentralen. Kanske man ska köpa sig lite saker, man kan alltid hitta något i Tyringe.
Det blåser storm ute även idag, det gäller att hålla i hatten om man ska ut i detta. Hemma var hanöbåten inställd pga att det blåser så mycket ute nu. Igår hade jag också besök, då var far och Anne här och vi kollade in utställningen och sen tog vi en fika inne hos mig innan jag och Anne möblerade om lite.
Hoppas att jag får besked från analysen snart så att jag kan gå vidare. Jag vet ju vad jag har gjort och vad jag inte gjort. Det gäller bara att de ska tro på mig också men jag kan förstå dom också de har ju sin policy och den ska man följa! Nej vila var det.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0