....

Ibland vet jag inte vad jag ska skriva det händer ganska mycket i mitt liv just nu. Här på Finjagården funkar det väl men jag har märkt en del saker i mitt beteende som gör livet lite svårare, jag tycker att det blir svårare att umgås med folk utanför villan. Jag är mera reserverad när jag är tex i aktiveringen eller när jag är nere på gården. Varför det är så vet jag inte men jag hoppas på att det ska vända. Det är ju en del saker som jag kommer att arbeta med nu när jag är här och jag är evigt tacksam till hemma landstinget som betalar denna plats åt mig! De ger mig en chans att få livet tillbaka! Och jag ger järnet. Jag vill lyckas med detta och får jag bara tid på mig så kommer jag ro hem detta.
Idag är jag trött! Redan tagit min nattis så nu drar jag på mig täcket sätter på sovradion så att jag nu kan sova gott!
Kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0