Jag vill så mycket

Just nu känns det som om jag vill så mycket men jag hinner inte riktigt med allting. Istället blir jag helt vilsen i mig själv. Känner av en del saker som gör det jobbigare med vissa saker som tex att det känns jobbigt att vara nere i aktiveingen när det är för mycket folk där nere. Det blir för mycket ljud och alla pratar i mun på varandra, det gör att vissa av mina problem blir värre men hur ska jag säga det till personalen, jag väntar helt klart tills min terapeut kommer tillbaka och vi ska ha vår nästa session på tisdag i nästa vecka och då ska vi även skriva kontrakt i DBT. Jag fick ju börja om med orienteringsfasen när jag bytte terapeut och sen blev det ju lite uppehåll under tiden jag var på PIVA och därför har det tagit lite tid men nu ska det äntligen ske. Men jag ska ta upp problemet med min terapeut och kanske kan vi komma fram till någon kompromiss.
Nu står det på strukturen att jag ska läsa min bok som jag lånade på biblioteket igår..så...ha det nice
 
kram
Angelica
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0