Torsdagens sviter sitter fortfarande kvar i minnet och lite annat

Fortfarande så är torsdagens sviter kvar inuti mig, jag kan inte riktigt släppa det men jag hoppas att det snart ska bli mindre av det i min tankeverksamhet. Det tar för mycket på krafterna att bara tänka på allt negativt, ibland måste det in lite positiva saker också, som idag när pappa och Anne kommer hit. Då får jag lite annat och tänka på och lite annat att göra än att bara sitta och tänka på allt som kan störa mig.
Torsdagen var helt enkelt en tuff dag för mig för jag fick verkligen öva på färdigheter och förlja den plananen som jag och min terapeut skapade för hur jag skulle klara av dessa dagar. Den funkade, det gäller att hålla sig sysselsatt och få in lite aktiviteter som kan få dagen att gå.
Nu sitter jag på mitt rum och använder faktiskt datan för att blogga, jag brukar ta iphonen för att blogga och använder knappt min dator längre vilket man kanske borde göra men min dator är så himla seg och den vill inte alltid som jag vill.
Idag ska jag och pappas fru möblera om mitt rum här på finjagården, jag brukar möblera om på de ställen jag bor på och har lägenhet men nu här har jag inte gjort det vilket ska bli kul för jag behöver lite nytt omkring mig vilket detta kan bli och pappas fru är ganska så duktigt på att möblera om så det ska nog bli bra.
Nej nu ska jag satsa på att gå ut i blåsten lite för att ta mig en cigg...dålig vana jag vet men jag har just nu ingen lust att sluta röka, kanske någon gång i framtiden..
 
tjo ko


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0